Sudi Jadi Teman?

Tuesday, February 14, 2012

Home » , » Teknologi Dolu-Dolu

Teknologi Dolu-Dolu

Belek-belek...
Jumpa Teknologi awal...:P

Disket Yang Pertama saya guna...canggih tu..
Tempat cucuk disket kat pc pun dah dimansuh...

Part lawak bila saya tanya member dolu-dolu masa buta it kaw-kaw punya..
....errr...macamana awak masukkan gambar muka dalam disket tuh???....

Member tak tau nak jawab macamana...haha...bila ingat balik..aduh..sadisnya ketika itu...:p
Comments
2 Comments

2 Sahabat Berkata:

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
CPU saya masih ada kot tempat disket..nak kena balik tengok kat kg ni...
Dulu naik main game, pilih je nak disket mana, banyak game tersimpan dalam disket ni..

Orange said...

tak tahu pon game leh main dari disket hehe [wahh..xtau pun hehe]...tak penah cuba..lepas2 ne ada peluang nk try gak nnti:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...