Sudi Jadi Teman?

Wednesday, February 2, 2011

Home » Cabaran Hidup Yang Mengajar Erti Hidup

Cabaran Hidup Yang Mengajar Erti Hidup

Setelah sekian lama tidak menaip, akhirnya malam ini tertaip juga. Dah lama tak blogwalk dan ikut perkembangan blog kawan-kawan lain. Sibuk dengan persediaan itu dan ini untuk berpraktikum pada 7hb Feb ini [alamak dah dekat!]. Kadang-kadang perlu lalui kesusahan hidup untuk belajar. Itulah sebaik-baik guru dalam menghadapi cabaran untuk menjadi insan berguna.

Dari Tanjung Malim ke Klang naik lori merupakan ekspedisi pindah rumah yang sangat memenatkan. Dah lect buang kitorang kat sana, nak tak nak kena terima sahaja. Mula-mula minta kat sekinchan, dapatnya SMK Tengku Idris. Redha je la kan.

Persoalan memberku: Awak leh tido panas2 gne..?

Kalau anak murid nampak cikgu mcm ne agak-agak apa respon mereka?. Harap kerjasama yang terbaik dari mereka nanti huhu. Pengalaman berjemur dari jam 7-3 ptg tak akan dilupakan. Setidaknya bila saya melihat semula entri ini, saya boleh citer kat anak-anak lak [cewah].

Teman Sem 1-kini: Cikgu Nordin Ahmad. roomate se lori ku hehe
Inilah insan yang sanggup berjemur dengan saya. Tq cikgu Din. 4 bulan mendatang kita hadapi cabaran sekolah tempat mengajar. Tapi, macamana awak leh dapat sekolah pompuan aku tidak? [x puas hati]..

Ok, sampai disini sahaja. Esok esok sambung ea...


: Berdoa agar semuanya lancar. Amin.
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...