Sudi Jadi Teman?

Tuesday, May 10, 2011

Home » Bujang Tapi Anak Ramai..Agak-agak Macamana Tu?

Bujang Tapi Anak Ramai..Agak-agak Macamana Tu?

Hampir tamat sesi praktikal sekolah SMK Tengku Idris Shah. Bujang tapi anak dah ramai. Cikgunya masih bujang, anak muridnya memang ramai kankankan hehe. Berbaki kurang dari 10 hari bekerja kat sekolah ne. Teringat waktu first datang dulu memang tak dapat dibayangkan. Macam-macam ada. Kelas terakhir 2E tadi sempat ambil gambar sikit. Minggu depan ada 2 kelas g yang bakal ditinggalkan. Gambar-gambar ini sahaja jadi kenangan nanti kelak. Simpan dalam blog la kan senang hehe...


Semua Hero...tak ada perempuan.

Budak-budak nakal. Tapi masih respek. Bulatkan mata, perati keliling...automatik diam hehe
Nampak tak pembaris panjang saya tu? Agak-agak untuk apa?

Tu la dia berakhir kisah saya dengan kelas 2E. Ada yang kene libas, ada yang kene cubit, ada yang kene sergah dan ada juga yang kene bagi kerja rumah bertimbun sebab tak siapkan kerja. Ikhlaskan sahaja kan hehe. Paling suka bila saya buat kuiz. Mak oi..berebut angkat tangan. Sebab saya tayang angpau hahaha. 

Pesan Tuan Pengetua 1st day masuk lapor diri "Sesiapa yang boleh kawal kelas di sekolah ini..dia layak menjadi seorang guru". Amacam. Boleh bayang tak maksud tuan pengetua kitorang yang cool tu? Alhamdulillah, saya berjaya rapatkn jurang dengan murid hasil bimbingan cikgu-cikgu disini yang sporting tahap gaban lah...


: Tersenyum simpul melihat karenah murid..agaknya aku pon mcm tu dulu kot hihihi

Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...