Sudi Jadi Teman?

Friday, September 9, 2011

Home » , » Siapa Kenal Iwan Dangdut Tahun 90-an Dulu?

Siapa Kenal Iwan Dangdut Tahun 90-an Dulu?

Salam. Update blog dulu naa. Sekarang tengah dengar lagu dari seorang penyanyi dangdut popular era 90-an dulu. Dah ulang banyak kali ne hehe. Eh..tak boring la. Sedap dan bermakna lagu iwan dangdut ne. Dengar guna speaker besar pun best hehe. Siapa yang sempat merasai era dangdut negara kita memang kenal beliau ne. Tapi sekarang kan, dia dah hilang..Eh hilang mana ek?..Saya dengar lagu beliau paling latest ne...tak caya dengar lagu-lagu dia kat bawah..saya embedkan ea..



Haa...kan dah kata. Memang Iwan Dangdut. Tapi sekarang dah bertukar genre lagunya. Lebih ke arah Islamik. Alhamdulillah saya mendapat maklumat dari internet beliau sekarang berdakwah. Syukur seorang artis yang dahulunya ada segalanya meninggalkan segalanya kerana mendapat Cinta Ilahi. Siapa tak cemburu. Kekuatannya untuk berubah itu yang perlu kita cemburui..Insyaallah...

~baru perasan layout baru blogger ne kui3~
Comments
3 Comments

3 Sahabat Berkata:

Kak Mahh said...

Alhamdulillah...berhijrah ke arah kebaikan.

Akak said...

Tak kisah janji bila dah sedar kita perlu berubah ...

Anonymous said...

insyaAllah..... setiap yg berlaku di dunia ini pasti ada hikmah di sebaliknya... mudah2an Allah s.w.t memberi kita hidayah utk menjadi lebih baik... amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...