Sudi Jadi Teman?

Thursday, August 20, 2009

Home » Antara Video Yang Saya Belajar Edit Huhuu..

Antara Video Yang Saya Belajar Edit Huhuu..

Salam, harini saya dah upload dah video yang saya belajar edit waktu cuti sem lepas. Tujuan post yang ni bertujuan ingin mencari member yang mempunyai minat yang sama, dapat juga tukar trick dan tips. Video kat bawah ni saya capture guna camera hp je. Tak dapat beli camcoder, effectnya pun tak seberapa. Tapi basicnya saya tahu, macamana mahu buat effect jumper, effect lightsaber, energy ball dan macam-macam lagilah (hehe temberang sket). So, kawan2..jom la sama2 belajar editing video ni..beeest...boleh guna dalam banyak sektor, pendidikan ke, business ke, ceramah ke, nak minta undi ke. Enjoy.:)~

***ni adik paling bongsu ni..susahnya nak buat dia act!***


Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...