Sudi Jadi Teman?

Thursday, August 13, 2009

Home » Hutan Yang Hilang

Hutan Yang Hilang

Salam..
Sebelum ni saya ada postkan mengenai banjaran Crocker. Sebenarnya ada lagi sambungannya, banyak benda menarik berlaku dalam hutan tu. Dahla saya ni gemar dok dalam hutan, best:)..ntah wujud lagi ke tak benda ni 20 tahun akan datang. korang lagi suka kalau tengok gambar kot.

Gambar Sungai..ntah pe nama sungai tu tak tau..
ni baru sekor...banyak lagi keliling saya time ne..tak dapat amik semua gambar...
Ni macam kat Havannah woo..cuba tgk kabus tu...sejuk watu pagi..ni on de way masuk dalam hutan...

Tapi yang mengurangkan kadar ke "best" an waktu ialah saya dengan cousin je yang ikut. Yang lain sume orang tua yang bercadang nak tangkap ikan. So..tak dapat tumpu sangat la nak enjoy coz dah kami berdua je...kalau ramai dapat juga pakat ramai2 nak singgah man2, naik pokok ke, daki bukit ke, berkayak ke dalam hutan tu hehehe....

P/S= Kepada sapa2 yang nak tengok..jom ikut saya balik kampung hujung sem ni hehehe...rasa pacat melekat kat belakang badan hehe..

jumpa lagi:)~
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...