Sudi Jadi Teman?

Monday, May 20, 2013

Home » , , » Dua Lebih Baik Dari Satu

Dua Lebih Baik Dari Satu

Bercakap soal teamwork, banyak keajaiban di dunia ini telah terhasil daripada kuasa kerja berpasukan. Perkara yang sukar pun menjadi mudah dan berjalan dengan lancar. Idea tentang leadership banyak diutarakan an tidak kurang juga yang mengajrkn tentangnya.

Baru-baru ini saya berkesempatan bekerja bersama dengan sebuah syarikat penerbitan, Eden Potential sdn bhd. Pengarah projek En. Simon Bukag lah yang membawa dan menawarkan kepada saya untuk menjadi krew penerbitan. Walaupun bidang kepakaran saya di bahagian kesan-kesan khas, tapi inilah permulaan yang baik bagi saya untuk menambah ilmu dalam bidang yang saya minati.

Program siaran astro Tvi ini merupakan drama bersiri. Tajuknya Harus Aku Cinta. Nanti korang -korang jangan lupa tengok ea hehe. Pure sabahan yang menggunakan melayu baku hehe.

Satu hari nanti saya juga bercadang untuk menerbitkan satu filem berasaskan bahasa tempatan. Well, kalau thailand boleh buat, kenapa saya tidak. Tak gitu hehe. By the way, ada trailer dalam youtube yang telah saya hasilkan (promosi haha)

Teamwork untuk penerbitan sangat perlu. Pengarah kena pandai hubungkan seua krew. Sebab kepala krew dan pelakon semua tak sama. Good leadership always win right?

Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...