Sudi Jadi Teman?

Thursday, February 25, 2010

Home » » Kursus Bahasa Inggeris 3 bulan (Twintech)

Kursus Bahasa Inggeris 3 bulan (Twintech)

Zoom in balik ke masa 3 tahun lepas...:)
Ader program kursus bahasa Inggeris yang dianjurkan oleh pengetua Twintech [dah lupe namanya]..skg dah Alayarham. Tapi saya respek sbb dia OKU [cacat penglihatan]. Sampai satu tahap, kami diberi ceramah oleh beliau ditemani isterinya yang sangat setia disisinya. Beliau juga membaca menggunakan tangan je [Braile ke tak silap saya]..

So...sepanjang 3 bulan tersebut, banyak yang telah kami lalui...jumpa kawan2 lepasan STPM seluruh sabah kumpul di satu tempat iaitu di Twintech di Kompleks Karamunsing di Sabah [hohoho]

Walaupun bahasa Inggeris tak seterrerr mana, saya gagahkan juga untuk join..[sbb ramai kwn dari sekolah yang sama hahaha]...maka ter register la kami pada bulan januari tahun 2007 hehehe...

sempat pose ketika orang lain sibuk buat persembahan untuk last day:) [miss them]


Ne pun masa final show...saya ada watak..PENGAWAL...ada muka pengawal ke..ish3...:(

Tu dia Pengawal Diraja hehehe....

Memang best n touching time final...yela..dah 3 bulan sama3...then masing2 bawa haluan sendiri. Overall semua sambung study..ada kawan2 lain terus stay sambung belajar kat Twintech tu..Dan sepanjang 3 bulan..macam2 benda telah kami lalui bersama [sob2:(......]...


Adeih..muka budak2 hehehe



Miss Farah [tudung putih baju putih]...our lecturer..dia akan tutup mulut bila ketawa dengan mata sepetnya...wonder where she now...n others..geng sekelas laa...trip p muzium sabah kui2...


Ricky (di jendela) sebenarnya sedang tido kepenatan hahaha...apsal mata saya tutup..ciblai khan btol....

Well...jika saya ada peluang untuk kembali ke masa ini, sudah tentu saya akan mengambil peluang itu huhu. Rindu pada kawan2 nak lepak di tingkat bawah Kompleks..Shopping...masuk karaoke..men game arcade...K-Box..waaaaaaaa...hehehe...ntah mana la korang sekarang...hmm...Rindu p pasar Donggongon beli sayur hehehehe...

Huhuhu...dahla..kang boring lak orang baca....3 bulan...english ada la improve sikit...tapi yang bestnyer...kawan banyak..

K..nak makan...chow...jmpa lagi...
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...