Sudi Jadi Teman?

Saturday, February 27, 2010

Home » » Once Upon A Time

Once Upon A Time

Teringat saya sewaktu mula-mula sampai UPSI. Bagasi saya tertukar dengan seorang budak sabah yang menghala ke Terengganu. Lucu juga fikirkannya sekarang. Saya sangat gelabah time tu. Habis duit yang saya bawa untuk beli baju itu ini untuk saya guna sepanjang bagasi tu tak ada. Saya hanya kenal sorang je, iaitu kawan yang sama sekolah dan sama2 pula masuk ke UPSI.

Hmm, rindunya saya waktu semester 1. Ingin sekali saya kembali ke masa itu untuk menikmati saat2 fresh bergelar seorang mahasiswa. Saya ada kawan-kawan di sekeliling saya. Talk with, laugh with, share with, smile with n sad with. Orang kata masa itu emas. Kalau dah terlajak, sukar untuk berganjak ke belakang semula.

Semester awal2 dulu memang best, tak ada beban, tak ada masalah...sekarang hmmm....double...triple bebanan [huhuhu].

Anyway...seronok bila tgk gambar-gambar time awal semster. Selalu lepak ngan member yang memang kamcing time tu. Everything just perfect.


pic1: Awal sem...Semangat!! [sy mau smgt tu balik]


Pic2: Friend Of Mine...now im alone...[:(]


pic3: Hangout...bestnyer...


pic4: Hmm...susah nak jmpa situasi ini lagi



pic5: Yakin dan Bertenaga

pic6: Tenang dan meyakinkan


pic 7: ne time enjoy2 di Port D.

Hmm...ingin rasanya kembali ke masa itu sekarang.

huhu tak tahu nak tulis pa skg...nnti2 la saya sambung k..

chow..bye.
Comments
2 Comments

2 Sahabat Berkata:

Awangku Johan said...

hahahaha.. hurmm mmg myusahkan time budak tu tetukar beg... sapa yg uruskan,,, huhu kita orang la yg call sana call sini tuk slamatkan beg dia kat ganu tu.. rupa2nya budak tu adalah awak... hahahahahahahahahahha..... tu la sapa suh cuai.. time tu aku jd JMK n amik kamu d Airport... huhuhu....

Orange said...

waka-waka eh eh..haha...tengkiu AK..ko la hero saya time tu...ala..pestaim turun epot..tu yg tertukar tu..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...