Sudi Jadi Teman?

Thursday, February 25, 2010

Home » , » Seketika Di Tempat Orang 2

Seketika Di Tempat Orang 2

Salam..saya nak sambung balik cerita saya sebelum ini hehe. Eh..sampai mana dah cerita saya tu...em..

Oh yer..saya stop kat jadi nelayan yer. Maka sepanjang tiga hari tersebut kami telah menjadi nelayan yang tak profesional hehe. Ada jugala benda yang hendak dijadikan lauk nnti hehe..apa?..ikan??..adela beberapa ekor je hahahah...tgklah..



Nasib la ada anak2 ikan ne...kalau tak makan nasi lauk pasir la jawabnya hehehe.

mmmmm...nyam3.....:D

hahaha...pose budak2 ne...

Hohoho...memang best la 3 hari 2 malam kat sana. malam2 kami selalu kejar ketam...kene gigit..mandi2...ngintai (hahaha takdela)...so..kepada mereka2 yang belum pernah ke tempat ini..saya rekemenkan 100%...so far...takde kes takde masalah takde pengacau....best je...Adoih...lama tak p sana..hujung tahun 2010..nanti reunion..p survival balik untuk seminggu yeaaaaaaaaahhhhhhhh...

Tamat. Salam n jumpa lagi semuaaaaaaaaa:)

Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...