Sudi Jadi Teman?

Wednesday, February 24, 2010

Home » , » Seketika Di Tempat Orang 1

Seketika Di Tempat Orang 1

Hoi...Hoi Ya Hoi...Lama tak update blog..kalau dah mula update ne maksudnya saya takde keje lain nak dibuat [hahahahaha]...keje belambak..tapi malas..so, saya nak teruskan lagi penceritaan mengenai perjalanan ke tempat-tempat yang menarik [saya rasa hehehe].

Maka pada satu ketika dahulu, sebelum saya menjejakkan kaki ke tanah Semenanjung Malaysia ini, saya berkesempatan melalui pengalaman yang best. Kalau nak tahu, teruskan membaca ya. Bagi sesiapa yang tidak pernah pergi ke tempat ini maka biar saya ceritakan hehe.

Gambar di bawah ini ialah pantai Kg. Sarang Kota Belud Sabah [bersih-no pollution at all]

cantiik...nyamaaan....segaarr....kejap2, ada lagi...


Berazamkan semangat hendak meng'enjoy'kan diri selama beberapa hari disana, saya n the geng bertekad akan bertahan di pantai selama 3 hari 2 malam (yeah bebeh..mcm survival plak)..so, kami bawala apa yang patut..berasnyer..kualinyer...mancisnyer..khemahnyer...bajunyer..henset bagi cas penoh..3 hari tu...dan kami mandi di sekolah yang hampir dengan lokasi khemah kami. Pendek cerita, survive la kami selama 3 hari 2 mlm tersebut..tapi tido dengan pasir...dan macam pelarian bosnia la hahaha...overall best..

Ni khemah yang melindungi kami (nasib tak hujan n ribut woo)..



Nak view yang actionnya cute sikit (hahahah)...hah ni tgk....para pelarian menjamah makanan bantuan hahaha...(orang kat dalam khemah tak puas hati...tak diberi lauk..kurang asam hahaha)



Keesokan paginya..kami didatangi oleh member perempuan plak...syok2 tdo..kene sergah dengan dorang hehehe....



Dan Perkara-perkara yang kami lakukan sepanjang masa tersebut ialah menangkap ikan..hehehe...best jadi nelayan kejap...



Adoi...masalah btul internet ne..nantila saya smbung..malas nak edit2...ada benda lagi nak diceritakan tetapi apakan daya...huhu...akur dengan internet yang slow tahap gaban ne...salam n jumpa lagi semua...

Nantikan "Seketika Di Tempat Orang 2"...yeaaaaaaaaahhhhhh...chalo beteh...







Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...