Sudi Jadi Teman?

Friday, July 29, 2011

Home » , » Bola Singapura: Taktik Murahan Paling Menjadi

Bola Singapura: Taktik Murahan Paling Menjadi

Ada tengok Malaysia lawan Singapura? Keputusan 1-1 dengan agregat yang memihak Singapura. Harimau Malaya? Hilang belang..Betul ke? Corak perlawanan Ok? Puas hati tak..Adoih, banyak betul persoalan. Tapi sah-sah Malaysia dah tertutup pintu ke perlawanan seterusnya. Ok dah tu, kemajuan dah nampak. Cuma, taktikal Singapura semalam agak meng "hot" kan penyokong Malaysia. Best actor dan Best Director.

Agak-agak korang jadi Singaporean, boleh bangga ke menang semalam? Boleh jawab kan. Siapa lebih bangga semalam.? Penyokong Malaysia ke Singapore? Nampak tak banner "No Foreigner" tu...Kalau Singaporean tak sedar tu memang tak tahulah. Siapa injured banyak? Bangganya dengan kemenangan begitu kankankan hehehe...

Rasanya kita tahu siapa yang menang di hati peminat dan siapa yang menang secara murahan kan. Dah tu nak salahkan siapa. Datuk K. Rajagobal? Defend? Apek sah-sah jadi artis dah semalam. Ingat dorang tak main betul-betul ke? Sesaje lepaskan perut buncit tu depan tiang gol? Rasanya korang tau kan...

Pergerakan bijak Qui Li memang mudah bolos defend Harimau Malaya
Tahniah Malaysia. Tahniah Datuk K. Rajagobal. Tahniah Harimau Malaya. Tahniah Penyokong. Memang terbaiklah. Jangan putus asa. Belajar lagi. Bukankah Malaysia Boleh!!!!

**Woi..Laser siapa tu semalam....[psst boleh jadi sabotaj..boleh jadi pengkhianat sendiri..jagan tuduh sembarangan tau]**

perut qui li juga yang dibahas hahaha..ups..sory2 hehe

Comments
5 Comments

5 Sahabat Berkata:

Terbang Bersamaku said...

geramm betul tgok bola smlm..pelik jugak asal lak si singa tue asyik2 sakit jer..huhuhu..

abu idris said...

arrayah.info - Kebencian Kaum Kafir Terhadap Islam Hingga Ke Padang Bola

Orange said...

@Terbang Bersamaku: Yer.btol..emo je nengok hehe

@abu idris: tq 4 the support..:)

Orchid said...

betui la...
sokong sesangat!!!
heheh

Orange said...

wah..Orchid nengok gak...jom reramai sokong msia tournmnt seterusnya:)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...