Sudi Jadi Teman?

Saturday, July 23, 2011

Home » , » Pesta Durian Peringkat Negeri

Pesta Durian Peringkat Negeri

Baru balik dari pesta durian. Penat. Sebelum tido [haha] buat entri sket. Masih kenyang durian ne. Dah berus gigi tapi masih bau durian ntah kat mana. Satu badan kot. Pesta Durian peringkat Negeri Perak tadi memang best. Ada Mr. Os jadi pengacara Perak.FM. Tapi sayang, sangat panas. Khemah pon kecik je. Tapi tak kisah sebab motif nak makan durian free sebanyak yang mungkin haha...nah amek gamba ne lagi best...

Hantu-Hantu Durian mai dari Tanjung Malim haha...




Kelihatan kelibat seorang blogger cikgu Hafizan mengopek durian dengan bersungguh-sungguh...


Baru sederet..ada g lori nak sampai...

Menganalisis perjalanan terdekat kearah longgok durian...

Contoh ketamakan 1

Contoh ketamakan 2 haha

Antara yang memeriahkan Majlis...Skim Pelajar Kolej Harun UPSI

Itu lah wakil-wakil kitorang dalam usaha melenyapkan durian sebanyak yang mungkin. Panas-panas gitu pon masih melantak durian. Satu tong sampah besar sisa kitorang buang tadi. Agak-agak bape bijik ar...Juga disertai bebudak dari UTP [universiti teknologi Petronas ek?]

ok..nak rest. petang karang nak tengok bola. Eh? jam bape ek? tak tahu apa-apa lagi..camna nak buat entri bola nanti..oh tidaaaaaaaaak....

apesal gumbira semacam ek..feeling-feeling ne huhu..jatuh cinta ngan durian?
Comments
4 Comments

4 Sahabat Berkata:

Hafizan said...

Ya..doyan2...xciter ke kene beratur amik doyan?

Orange said...

weh..xleh citer smua..kang ada yang jeles hihihi

Orchid said...

Wah....bestnya...
baru tau daa...sok nak p la...hehe=)

Orange said...

@Orchid..g cepat..sementara masih ada..free woo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...