Sudi Jadi Teman?

Monday, July 25, 2011

Home » Suka Tak Semestinya Cinta

Suka Tak Semestinya Cinta

Aku Suka
Mungkin berbual dengannya
Mungkin berkawan dengannya
Mungkin bersama dengannya
Mungkin melihat matanya
Mungkin melihat tingkahnya
Mungkin melihat lucunya
Mungkin melihat diamnya
Mungkin melihat liriknya
Mungkin melihat Imannya
Mungkin mendengar Tawanya
Siapa dia
Boleh jadi siapa sahaja
yang Aku suka



Aku Cinta
Bila mengenal hati budinya
Mengenal Imannya
Mengenal perinya
Mengenal baiknya
Menerima buruknya
Menyelami hakikatnya

Beza dua kata
Aku Suka
Aku cinta

 Mencari cinta Hakiki dari Nya
Bagaimana Jika Allah Mencintai Kita?
"Aku mencintaimu kerana Imanmu..SubhanAllah"

Comments
4 Comments

4 Sahabat Berkata:

Sya_Merpati Putih 88 said...

yup, betul tue..suka & cinta tue dua perkara yg berbeze....
~Sweet jer kata2 kat entry nie..(^__^)

Orange said...

TQ:)..ramai orang terpedaya dengan rasa sendiri [berdoa agar terhindar]...hasilnya hubungan yang kurang sihat...

Anonymous said...

Dari suka datangnya cinta...

Anonymous said...

bukan ke suka dan cinta itu harus bersatu??????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...