Sudi Jadi Teman?

Friday, July 22, 2011

Home » Demam Bola Demam Durian

Demam Bola Demam Durian

Musim durian sudah sampai yea2 hehe. Tak tahu kat kawasan lain, tapi kat Perak ne memang dah start aura bahang panas demam durian. Demam bola lagi memanaskan suasana. Tawar punya tawar boleh dapat durian harga RM20 dalam separuh harga. Esok team Malaysia lawan Singapore. Esok juga ada Pesta makan durian peringkat negeri hehe...nak demam mai datang sini...

Chelsea, Liverpool, Arsenal memang dah tewaskan Malaysia. Kalah memang kalah tapi peningkatan tu korang leh nilaikan. At least tak se gabra bila dijaringkan gol dari pihak lawan. Search utube jumpa dokumentary arwah Mokhtar Dahari @ Supermokh. Digeruni di Asia weh...tendang bola leh injured golkeeper tu...

Tunggu dan lihat esok. Demam durian pun takper tengok bola. Turun mesti turun. Korang tau tak penyokong berperanan dalam perlawanan...ke nak sarung jersi Singapore?..orang kita kan macam tu..sikit-sikit tabik orang luar..ups..dah hehe..

...Hantu Durian...
Comments
4 Comments

4 Sahabat Berkata:

merahitujambu said...

dua2 saya demam boleh??durian memang yummmyyyy

Orange said...

Esok pesta durian peringkat negeri....confirm demam hehe

Terbang Bersamaku said...

dua2 sy minat..
mmg suka mkn durian + suka tengok bola..
~smoga pasukan kt menang menentang sigapura..(^______^)

Orange said...

hehe..yer..jom turun tgk Harimau Malaya beraksi...dah nak start dah..doa2 Team Malaysia menang g...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...