Sudi Jadi Teman?

Thursday, July 28, 2011

Home » » Entri Khas Konvokesyen UPSI kali ke-13

Entri Khas Konvokesyen UPSI kali ke-13

Penat. Sangat Penat dalam waktu yang sama sangat gembira:)....Rasanya antara waktu yang paling bermakna buat saya sebagai seorang anak dan seorang pelajar. Alhamdulillah, dengan izinnya saya berjaya mendapatkan segulung Ijazah semalam. Disaksikan oleh kedua orang tua. Tiada siapa yang lebih saya ingat sewaktu melangkah menerima Ijazah. Saya berdoa semoga mereka berdua dapat melihat dengan jelas langkahku diatas pentas. Waktu itu adalah untuk mereka. Walaupun kejayaan ini sangat sedikit, namun dalam hati kecil ingin membuatkan mereka merasa terbalas penat lelah melayan karenah dan mendidikku sehingga ketika saya menulis entri ini. Syukur Alhamdulillah:)

Hati Mereka Yang Ingin Ku Jaga Selalu..Amin:)
Pakaikan Ayah Jubah..Semoga Ini dapat Hiburkan Hatinya:)...
Kehadiran Kakak dan Nenek Tercinta..Tengkiu Datang...
Cuba Teka Saya Fikir Tentang Apa heee...
Its Your Day Father..U R The One Deserve This...
My Great and Glorious Mom:)
My Super Big Bro...btw..he was really funny yo..
Jika ini kejayaan pertama..Insyaallah..seterusnya akan mensul..
This is all I Care about..
Alhamdulillah. Saat memeluk ayahku dan berkata terima kasih di telinganya sangat bermakna buat diri ini. Saat mencium tangan emak, renungan kesyukuran membuatkan ingin sahaja keluar air mata. Syukur atas segala limpah dan kurnia-Nya. Semoga saya terus diberi kesempatan untuk berbakti kepada keduanya.

Kepada keluarga yang tidak dapat hadir, ini juga kejayaan kamu semua. Tanpa keluarga mungkin saya tidak mampu mencapai semua ini. Kepada adik-adik yang terbaca entri ini, jadikanlah sebagai semangat untuk berjaya. We all Great:)...success start when u believe in yourself...

Sampai disini sahaja. Esok-esok buat entri lagi. Tak sempat buat entri bola. Tak sempat baca entri kawan-kawan lain. Diharapkan entri ini tidak mengganggu orang lain. Saja buat untuk tatapan di kemudian hari.

c u later k:)...muah [untuk ibu dan ayah saya ok hehe]

Tadah Tangan Penuh Kesyukuran..Alhamdulillah..
Comments
2 Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...