Sudi Jadi Teman?

Thursday, August 4, 2011

Home » » Awas: Spiderman Mungkin Gay

Awas: Spiderman Mungkin Gay

Boleh ke tajuk macam tu. Ada peminat fanatik spiderman ke hehe. Macam-macam dah jadi. Mungkin masa hadapan hero komik dan filem membawakan watak yang di luar kontrak moral. Bahkan filem-filem sekarang pun dah mula "mengizinkan" keadaan tertentu seperti "gay", "lesbian" "Bi" dan sebagainya. Aku bukan cakap fasal filem luar negara. Di negara Malaysia pun dah mula woo. Tamo cakap la mana satu. Kang jadi macam kat bawah ne sapa susah?

p/s: jangan ikut sukehati nenek moyang mengutuk. tak baik tau...

Weh, balik pada cerita tadi. Spiderman Gay?. Ada kat link bawah ne.

spiderman gay. Yes it is. Is not. It Is. Is not. It is. Is not. ntahpapentah

haha...kartun asia best..hidup anime!!!


Pesal tak tido g ne..jap g nak sahur wuwuwu...
Comments
3 Comments

3 Sahabat Berkata:

Terbang Bersamaku said...

alah mane boleh spiderman jadik gay...tak sepatutnye peter parker tue gay kan dia ade mary jane...kalau betul2 dah jadik gay, tak mau ar minat spiderman lagik...huuuu...(=___=)

~peminat fanatik spiderman~

Orange said...

@Terbang Bersamaku: Jangan risau, bukan Peter Parker rasanyer hihi

e k i n said...

Tak dinafikan anime lebih best! Booo spiderman, superman, apa-apa mann. haha. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...