Sudi Jadi Teman?

Saturday, August 20, 2011

Home » » Malam Ini Hujan Turun.......

Malam Ini Hujan Turun.......

Lama dah tak update blog. Asyik dengan kerja-kerja lain. Dah reda dah ikut segmen blogger. Tengkiu support blog ini hehe. Nak cerita apa juga ne. Blur tengah malam buta. Esok hari sabtu. Hujung minggu tanpa plan untuk membuat sebarang aktiviti. Ne yang buat saya nak balik kampung ne huhuhuhu [sedih sorang2]...

Layan lagu Datuk sheila Majid. Antara Anyer dan Jakarta. Suara power music retro. Pelajar-pelajar junior dah mula balik kampung. Tinggal student Sabah Sarawak g yang ada di Kolej nanti. Termasuklah gua yang bakal beraya sebagai sa-orang Pak Guard. Dulu kat asrama slalu kutuk pakgad. Tuhan nak buka mata saya jadi pakguard kot hehe. Syukur ada juga kerja sambilan walaupun waktu raya [bunyik sadis gitu kankan].

Saya ne menulis mesti nak bubuh gambar haha. Nak bubuh la walaupun takda kaitan dengan tajuk...

Dah lama tinggalkan beliau kt kampung...dah mati ke? Besar sudah ke? Masih hidup ke? Ntah...

sempat snap gambar di luar plaza lowyat..cantik..so bubuh la..

minggu lepas pes taim masuk pudu berbuka di aras 4. Dah macam LCCT airport dah..tapi lenggang..pesal eh?
Malam ini hujan kejap-kejap turun kejap-kejap berenti. Mak aih...nak suruh saya tido ke suruh saya main game sampai pagi ne ish3...nanti2 la sambung hehe...nak dengar lagu raya la malam ne..kut2 tenang hihi..

baalik kampoong..Oo.oo Baliik kampung: Sudirman:p
Comments
2 Comments

2 Sahabat Berkata:

Unknown said...

lagu retro mmb terbaik~
sabo yeh.hihi

Orange said...

sabo ne...raya dah nk dekat hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...