Sudi Jadi Teman?

Wednesday, August 3, 2011

Home » , » Aku Juga Suka....Siapa Tak Suka..

Aku Juga Suka....Siapa Tak Suka..

Assalamualaikum.
Masih mabuk sirap ketika membuat entri ini. Berpinar dan perut agak penuh hihi. Syukur Alhamdulillah. Nikmat rezeki masih melimpah ruah dan bermacam rupa. Bahkan banyak lagi jika dihitung pemberian-Nya. Ok, direct to the point. Mengarut plak. Ramai yang suka seni fotografi. Yang kaya raya bolehla beli lensa canggih. Yang minat tapi miskin hardware macam saya ne bolehla menggunakan apa yang ada. Cuba teka apa jenis camera yang saya gunakan untuk snap kat bawah ea...sempena bulan kemerdekaan.. sila..sila melihatnya..:)...





Aww..bunge hehe...Bunga dalam kampus sewaktu memulangkan jubah konvo. Sila teka apa jenis camera yang saya gunakan ea. Siapa dapat teka saya blanje gula-gula lolipop hehe...

Hadoi...malas la plak...ingat nak buat blog untuk simpan gambar je. Malas nak bubuh dalam pc. Penuh. Sekali jalan je dah beratus gambar diambil. Eheh, dulu pernah buat cerita fasal ne juga kat >>>Sini<<<

kenyang perut suka hati lalalala...
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...