Sudi Jadi Teman?

Friday, November 18, 2011

Home » Malingsia Indonsial: Benci Babi Bajingan

Malingsia Indonsial: Benci Babi Bajingan


Bukan benda baru kan...dua negara berperang. Sekarang ne sukan sea di Indonesia sebagai tuan rumah. Team Malaysia tak habis-habis di 'boo' oleh penyokong Indonesia. Dari atlit sehingga wartawan semuanya kena. Bahkan, pelajar yang di tugaskan untuk menyokong dan menaikkan semangat atlit Malaysia juga di boo..

Isu amah, Manohara, tuntutan keatas kawasan, kebudayaan dan macam-macam lagi. The fact is..memang serumpun sangat pun Malaysia dengan Indonesia. Tapi ada yang kata..Nooo...Aku bukan seperti Indonsial/Malingsia..

Cuba kalau Malaysia hantar semua rakyat Indonesia balik dan Indonesia putuskan hubungan dengan Malaysia. Agak-agak siapa rugi?

Bagaimana kalau Anda diberi 3 pilihan. Pertama-sokong Indonesia, Kedua-sokong Malaysia, Ketiga-Neutral..mahukan keduanya aman sahaja...Kamu di pilihan yang ke berapa...?

Sekarang Indonesia boo atlit malaysia. Bagaimana jika Malaysia jadi tuan rumah dan atlit Indonesia kena boo di Malaysia..? Atau bendera Indonesia yang dinaikkan ada cacat celanya ketika majlis?..Cuba terbalikkan semua yang berlaku di sana...


Menang jadi abu..kalah jadi arang
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...