Sudi Jadi Teman?

Tuesday, November 15, 2011

Home » , » Posing Maut Najwa Latiff: Sembah Setan

Posing Maut Najwa Latiff: Sembah Setan

Wahh, makin melonjak nama Najwa Latiff ne. Ingat Cinta Muka Buku ingat Najwa Latiff. Semakin ramai yang ambil perhatian. Paparazi jangan cerita, sibuk mencari cerita untuk mereka 'goreng' dengan berperisa sambil cili masak pedasssss lagi hehe. Al kisah, ternampak la post orang dalam Facebook mengenai Najwa Latiff....ne haa..

Add caption
Adat dunia la kan. Dah glamour pemes memes akan ada insan-insan ber 'PHD' akan mula keluarkan pernyataan dan fatwa-fatwa terhebat mereka. Yang buat saya geli hati ialah bila kaitkan perlakuan tangan yang dalam bulatan merah tu dikatakan sebagai 'MENYEMBAH SYAITAN'.

O.M.G....speechless...

Korang nampak tak..nampak tak...????? Adik saya pun kadang-kadang gurau buat benda ne...nampak tak..nampak tak???

Saya spontan tanpa niat buat entri ini...SPOOONNTAANN...ini bahasa perancis harap maklum..
Comments
3 Comments

3 Sahabat Berkata:

YOUsoF said...

Heheh biasa orang maksudkan simbol tu sebagai ROCKKKK! ;D

dwaty said...

tu kan maksudnya... janji rock !!!!

Orange said...

nak dijadikan cerita cik najwa makin pemes...macam-macam boleh keluar...kan kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...