Sudi Jadi Teman?

Tuesday, November 22, 2011

Home » , » Indonesia Bukan Seburuk Itu

Indonesia Bukan Seburuk Itu

Puas Hati tengok bola semalam? Tapi tak cuti kan hehe. Masih membara lagi kemenangan Harimau Muda khususnya di hati rakyat Malaysia. Apatah lagi ianya merupakan kemenangan kedua selepas team senior meraih kemenangan sebelum Ini. Pasukan Garuda serba merah tumpas di gelanggang sendiri. Atas dasar semangat kesukanan, 1 Malaysia [27 juta secara kasar] menunggu, menonton dan menghabiskan masa 140 minit depan kaca TV. Usaha yang sangat berbaloi.

Tak perlu rasanya provokasi penyokong Indonesia berlebihan. Jika kita juga melakukan perkara yang sama, maknanya kita juga tak ubah seperti penyokong yang fanatik tersebut. Eh??jap...semua penyokong fanatik ke??

Cuba p Indonesia, tanya tentang Malaysia, akan dijawab err...Manohara..Amah err..bubarkan pasukan RELA..that kind of stuff. Tapi kita rakyat Malaysia disini tahu perkara itu hanya dilakukan oleh sebilangan kecil dan bukan mewakili keseluruhan penduduk Malaysia..

Biasa la tu..Media nak cari cerita..media tak akan publish benda yang tak HOTT gitu..hanya dibesarkan sehingga menggambarkan keseluruhan rakyatnya...alaa..senang citer cuba tengok akhbar kerajaan dan pembangkang..ala-ala gitu..

Fair and Square la Broo..
Tahniah Malaysia dan Indonesia kerana membuatkan ramai orang habiskan masa 140 minit semalam. Permainan terbaik dari kedua-dua pasukan.!

part best tengok student pompuan kumpul n jerit reramai...hehe

Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...