Sudi Jadi Teman?

Saturday, November 12, 2011

Home » » Cuba Jangan Balik Kampung

Cuba Jangan Balik Kampung

Hahaha...gitu tajuknya..betol nee..cuba jangan balik kampung untuk jangka masa yang lama. Baru la semangat tu kaw2 nak balik. Saya baru je 2 tahun tak balik...rasanya ramai juga member yang lebih lama tak balik kampung. Lebih-lebih lagi student IPT..

Hmm...excitement nak balik tinggi kalau dah lama tak balik. Dengar khabar kampung dah berturap jalannya....Relax..jangan terbeliak mata..betul ne jalan kampung saya baru diturap...kalau korang-korang semua lahir-lahir dah diterangi lampu jalan TNB..gua lahir dengan hidung hitam pagi-pagi menyedut karbon minyak Air Asia..aka lampu pelita minyak tanah...kalau panggil karam sing walia buat liputan mesti jadi isu tv3..sebab mengapa dah lama merdeka tapi....hehe gurau je..haha....tau takut..

UPSI akan terima sudent Diploma ahad ne. Kitorang la yang uruskan...mesti penat..tapi tak apa la..mungkin khidmat terakhir disini sebelum saya balik sabah Disember nanti...yay...nak makan pelam cecah sambal cili atas pokok ngrrr...

Memulis blog ke mengarang ne?..ah lantak la hehe..

Dah habis Pengajian..rasa rindu dengan member..Dekat 5 taon woo bergaul dengan orang sini... @Pantai Remis Klang: Praktikal SMK Tengku Idris Shah

Adooi..macam-macam dah dilalui...dah sampai masanya untuk saya bermimpikan jalan berturap di kampung saya huhuhu...

Its called LIFE

##penulisan ini dijana oleh BERUKBAND...8.45mb used....kwang3,,
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...