Sudi Jadi Teman?

Monday, December 20, 2010

Home » Kenanganku Sebagai Blogger

Kenanganku Sebagai Blogger


KENANGANKU SEBAGAI BLOGGER

1. Tarikh Lahir Blog Anda
 
26/7/2009- Masih baru dalam dunia blog:)
2. Punca Kelahiran Blog Anda

Boring. Takde benda nak dibuat. Idea kadang-kadang ada. Tapi tak tahu nak salur kat mana. So, nampak blog ne medium yang sangat sesuai sebarkan berkongsi idea, ilmu, pandangan dan pengalaman.

3. Orang Pertama Jadi Follower Anda

Jap saya tengok..mm ne dia..Fiffy Saqura. Adik angkat saya time sekolah menengah.

4. Entri Pertama Anda Sebagai Blogger

Entri pertama= Hai Untuk Semua [lawak pun ada bila tengok balik]

5. Blogger Pertama Yang Anda Jumpa


6. Blog Yang Anda Minat

Tiada yang sangat spesifik. Mana yang menarik, saya minat la tu hehe

7. Kenangan Manis

Bila saya harus membaca untuk mendapatkan maklumat. Maklumat kena sahih sumbernya.

8. Kenangan Pahit

Bila melihat kontrovesi antara bloger atau pembaca

9. Impian Terhadap Blog Anda

Part ne susah jawab ne hehe. Besar tu besar juga la. Motifnya nak buka mata pembaca luas-luas dengan perkara yang berlaku. Jangan tengok sebelah mata sahaja. Jadilah orang yang pandai tapis maklumat. Supaya pemikiran juga tidak skeptical [sempit]. Mudah-mudahan idea yang disampaikan boleh membuatkan pembaca bersikap bersederhana dalam semua keadaan.


: TQ Bro Ben...ada jugak idea nak buat entry hehehe....
Comments
5 Comments

5 Sahabat Berkata:

misz nana said...

selamat berblogging :)

Zana :) said...

keep blgging ^^

Syafiq Rosli said...

all da best!!

micky eyqa said...

keep it bloging ya!! ^_^

Orange said...

siapala blogger tanpa teman bloger. tq 4 the suppport...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...