Sudi Jadi Teman?

Wednesday, November 23, 2011

Home » , » Syria vs Malaysia: Siri Kelayakan Olimpik 2012

Syria vs Malaysia: Siri Kelayakan Olimpik 2012

Belum habis lelah dan aura kemenangan keatas perlawanan menentang Indonesia di sukan Sea 2011, malam ini Malaysia menentang Syria akan berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil. Perlawanan ini akan berlangsung pada jam 8.45 malam. Perlawanan antara Malaysia vs Syria ini sekali lagi akan menguji ketahanan mental dan fizikal Harimau Muda ke tahap yang labih tinggi lagi.

Semestinya semua orang akan mendoakan kejayaan berganda keatas Malaysia bertemu Syria malam ini. Siaran Langsung? Ada tak ada ne? Jangan risau, siaran langsung akan diadakan melalui siaran langsung di Tv2 dan Astro Arena rasanya. Selain itu, alternatif siaran langsung lain bagi mereka yang mempunyai internet boleh melayari Online Streaming perlawanan ini. Tahu tak? taip je kat google online streaming tv Malaysia..


Ong Kim Swee kata apa? 

"Kim Swee amat menagih 'bantuan' penyokong' tanah air untuk memberi 'suntikan tenaga tambahan' buat pemain cuba meragut sekurang-kurangnya satu mata daripada Syria yang terdahulu menewaskan Bahrain 3-1 pada aksi pertama 21 September lalu' [Berita Harian].

Ayuh rakyat Malaysia, kita berpeluang untuk bersorak di gelanggang sendiri kali ini. Liverpool status di FB pun dah kata tahniah buat Malaysia. Buka mata dunia..Malaysia Boleh!!!

team nasional..melonjak lebih tinggi!!

Comments
2 Comments

2 Sahabat Berkata:

Unknown said...

selamat berjaya

Farhana Jafri said...

tak sabar nak tgk ferris daniel mlam ni!!! tolong la menang!!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...