Sudi Jadi Teman?

Friday, November 19, 2010

Home » » Apa Itu Seksi Di Mata Lelaki

Apa Itu Seksi Di Mata Lelaki

* Setkan minda ke tahap yang paling positif sebelum membaca entry ini. Terima kasih atas kerjasama anda.TQ:D

Sebelum ini saya secara tak formal menjalankan survey keatas semua member-member dan mendapati bahawa pengertian seksi bagi mereka adalah sangat berbeza dan unik. Percaya atau tidak, ada yang menjawab seseorang itu seksi jika:

  1. Hanya melihat kaki yang cantik...mmm dia seksi
  2. Perempuan berisi....mmm dia seksi
  3. Tak pakai make-up?...mmm dia seksi
  4. Perempuan botak...mmm dia seksi
  5. Pendiam...mmm dia seksi
  6. peramah/muka ceria...mmm dia seksi juga
Dan bermacam-macam lagi. Kalau tak percaya, cuba tanya member-member lelaki anda. Letakkan syarat bahawa "tanpa melihat kepada kecantikan paras rupa..apakah yang paling seksi secara umumnya yang anda lihat pada seorang perempuan/wanita"....mesti kamu dapat jawapan yang bermacam-macam. Best gak wat survey keatas member-member rapat sebab mereka tak akan segan menjawabnya.[hehehe]

Tak percaya juga?

Ok, saya nak tanya kamu [dah tanya kat member sendiri hahaha]..Miss World seksi ke tak?.

Miss Wold 2010

Ada yang jawab seksi, ada yang jawab tak, ada yang jawab "bolehla" dan macam-macam lagi. Kalau kita melihat dari segi sudut yang lain, soalan seksi ne sangat unik dan menarik.

Kongsila soalan cepu emas ini bersama member anda. Tapi jangan sampai dapat Body Glove sudah hehe. Habis dah member sepejabat saya tanya hehehe. macam-macam. Nak gelak pun ada sebab pelik-pelik jawapan mereka.

Ladies, saya tak tahu sebab saya terkategori dalam gentlemen [laki-laki hehe]. Boleh kot tanya member perempuan pasne. Bolehla saya me revealkan jawapan bagi "Apakah Seksi di mata Perempuan" plak.

Renung-renungkan dan Selamat Beramal.
Comments
2 Comments

2 Sahabat Berkata:

gnesop said...

seksi mmg sgt subjektif..
ada yg kata kurus itu seksi, ada yg kata tembam itu seksi.. :)

Orange said...

Ya..itula motifnya entri ini, unik dan menarik namanya manusia. melihat dari kepelbagaian...kadang-kadang kita sendiri tak terjangka :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...