Sudi Jadi Teman?

Monday, November 22, 2010

Home » , » Movie Series: Mesti Tonton

Movie Series: Mesti Tonton

Kalau kamu menonton satu-satu movie/series, semuanya mest berdasarkan kepada minat atau kecenderungan kamu sendiri. Contohnya, kalau korang seseorang yang cenderung kepada aktivit lasak, maka kecenderungan untuk melihat movie genre action juga mesti tinggi. Well known, perempuan op kos ler korea/cinta-cinta [most-not all].

Jika korang mempunyai kecenderungan yang sama seperti saya [hehe]. yang cenderung kepada Sains fiksyen, terdapat satu series yang saya nak rekemenkan kepada semua. Dah lama layan cerita ne dan saya kira sangat menarik. Sebabnya, jalan cerita yang menarik, fakta-fakta sains yang betul, dan membuatkan penontonnya berfikir secara logic dan di luar pemikiran biasa.

Ye, betoool, fringe ne banyak fakta betul. Teori BigBang, jirim atom, molekul, space and time [teori Stephen Hawking] dan kebarangkalian teknologi sedia ada untuk manipulasikannya. Selain itu, diterangkan juga kuasa minda [human mind power and its potential to do incredible thing].Adoi, pendek kata tengok je la. Gerenti korang akan terfikir..Oooo Baru Tahu...

Tajuk Series itu ialah Fringe. Taip je kat youtube "Fringe Trailer Movie". Kat bawah ne antara previewnya. Pendek kata, sangat menarik [yang teramat sangat hehe].


Tengok Ler Screenshot dalam series Fringe kat bawah ne>>






Eh..Eh..mcamana terupload 2 Alam plak ne [hehehe]**Abaikan


Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...