Sudi Jadi Teman?

Saturday, November 27, 2010

Home » Redah Aku Dan Kau Punya Oleh Ben Ashaari

Redah Aku Dan Kau Punya Oleh Ben Ashaari


En. Ben telah mengadakan satu lagi festival untuk blogger,
sangat menarik dan sangat membantu,
lagi-lagi orang macam saya,
syaratnya pula cukup mudah

Syarat Pertama: Senaraikan 5 entri yang digemari dalam entri beliau [benashaari.com]. Bawah ne entri yang menarik perhatian saya ya [baru je berapa minggu geledah-xsmpatbaca dari mula hihi]. Tajuk yang mencuri mata saya ialah:


Syarat Kedua: Berikan 5 entri korang yang berbaloi untuk pengunjung baca. Yep, perkara menarik yang saya kongsikan seperti berikut:
  1. Antara Video Yang Saya Belajar Edit Huhuu..
  2. Kenapa Masyarakat Mudah Menerima Konsep Maher Zain... 
  3. Selamatkah File Peribadi Anda
  4. Movie Series: Mesti Tonton 
  5. Atheism: An Approach to Think Rationally?

Anda juga berminat? Klik pada tajuk dalam entri ini dan anda akan dibawa ke page yang menerangkan lebih lanjut.

 Kepada En. Ben. Terima Kasih atas peluang ini ok. Salam
**sekarang boleh masak nasi dah hehehe


Comments
8 Comments

8 Sahabat Berkata:

wannurfazrini said...

hangat2 belaka!

Orange said...

Blog En. Ben memang sentiasa menghangatkan hehe...ada sahaja contestnya..

Anonymous said...

Bestkan segmen abang ben..gua g xsempat nak join..
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

Orange said...

Yer..x dapat dinafikan statemen tu hehe...tq sudi datang KimiCnol...saya g terjah blog awk nanti..kot2 ada yang best hehe

nur said...

selamat meredah
ALL IN ONE

Orange said...

Nur..selamat meredah hehehe

Azah Rahaman said...

redah jugak entri saya ea, hehe

http://zaza96.blogspot.com/2010/11/redah-aku-dan-kau-punya-oleh-ben.html

Orange said...

Hai Saia Az:),..., kalau masa mengizinkan..akan berjejak juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...