Sudi Jadi Teman?

Sunday, November 21, 2010

Home » » Selamatkah File Peribadi Anda

Selamatkah File Peribadi Anda

Dalam laptop/PC engkorang mesti ada bahan or barang yang korang taknak share dengan orang lain kan. Mesti ada punya la. Tak gambar..video, tak video...diari, tak diari....file-file peribadi dan bermacam-macam lagi. Lagi-lagi apabila laptop/PC anda tu memang selalu bertukar tangan dengan sedara-sedara, adik, abang, kakak ke.

So, melalui pengalaman-pengalaman lepas saya, lebih baik saya rekemenkan satu software yang memang selamat untuk anda gunakan dan sebagai tempat menyimpan barang-barang tersebut. Memang hampir impossible la untuk orang lain buka jika tak tahu passwordnya. Saya dah tgk forum omputih dan memang Ok juga benda ne. Dah la simple. Nama software tu ialah FOLDER LOCK. Susah-susah taip je kat google baca kat situ [hehe]. Dah puas hati baca balik sini. Kat bawah ne muka beliau:






Lebih kurang cenggitu la mukanya. Nanti korang akan buat satu folder dan bubuh la apa yang patut dalam folder tu. Dijamin selamat. Tapi harus diingat, salin ler password awak semua kot-kot terlupa, payah nanti. Saya ulang lagi, salin password nanti terlupa. Benda ne tak free tau, tapi bebudak omputih ne kan canggih-canggih. Dah ada 'Crack' or lesen yang dorang wat hehe.

Nak cuba benda ne Klik kat sini>>>>>>>>Download<<<<<<<<<<

Cubala..mungkin berguna bagi anda. Saya dah test..nak share kat orang lain plak hehe. Share ilmu, nanti kita tak tahu apa yang tuhan bagi kat kita plak.
Comments
2 Comments

2 Sahabat Berkata:

Azman Roslan said...

terima kasih kerana sudi share..

Orange said...

Sama-sama. Banyak benda free dari internet. Apa salahnya berkongsi...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...