Sudi Jadi Teman?

Wednesday, November 24, 2010

Home » , » Post/Entry Terakhir

Post/Entry Terakhir

Seriusnya tajuk hehehe...

Ya, post terakhir untuk malam ini. Setelah berhempas pulas tukar template, buat logo, setting blog dan amalkan segala ilmu yang telah ditelaah dalam 6 hari kebelakangan ini. Baca banyak kali entry blogger yang dah lama. Khasnya blog En. Ben Ashaari yang penuh berahsia dan kemungkinan [jangan marah ya] tapi sarat dengan klu, tips dan nasihat. TQVM atas BIDH yang dilangsungkan oleh beliau. Sangat membantu. Sekarang dah BIDH 11 saya tengok.

Sukarnya newbie, muncul error pada iklan Pakcik Nuffnang. Menelaah lagi macamana nak solve. Setelah beberapa jam, baru ku tahu sebab template layout yang pakcik nuff x dapat cam ID pada preview [ciss]. Sakit leherku menyokong kepala yang berejam duduk depan PC ne.

Alhamdulillah, semuanya setel. Semuanya atas kesabaran belakangku yang dah memang nak roboh dari tadi huhu. walaupun kawan-kawan ku takat 21 orang je, teruskan juga penulisan blog ehehe. Bak kata orang yang dah lama kat ebay dulu 'pelan-pelan kayuh'. Ya, konsistensi datang lah padaku hehe.

Fuh, pasne ada kerja menunggu. Thesis masih menghantui hidup walau sudah fasa penjilidan. Edit sikit-sikit pastu tidur. Pendek kata, banyak lagi yang saya perlu belajar. Apatah lagi baru muncul dalam dunia blog. 

Best tgk respon blogger aktif. Jangan risau, nama kalian dah lekat. Insyaallah [tgh dgr lagu Maher ne] sebarang kerjasama saya akan salurkan jika berkesempatan.

Owh yer...logo header dijana oleh Laughing Bird Software. kalau berminat jangan malu-malu k. [buruknya perangai letak muka kat header kankan]

**berdoa agar terhindar dari segala keburukan dalam blogging. Terbaca entri-entri Ben berkaitan PHD, penyangak siber dan bermacam lagi. Semoga semuanya terhindar. Semoga entriku juga terhindar. Amin.**

well,nite y'll.
Comments
1 Comments

1 Sahabat Berkata:

Anonymous said...

I just want to say Hi to Everyone!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...