Sudi Jadi Teman?

Thursday, November 18, 2010

Home » » Thing I Obsessed With

Thing I Obsessed With

Insyaallah saya akan bergelar sebagai seorang pendidik. Tapi tak semestinya keinginan saya terbatas sebagai seorang guru sahaja. Op Kos ler saya punya minat lain. Semua orang ada perkara yang dia sangat-sangat minat. Sesetengah orang minat baca novel, ada minat menulis, ada minat muzik, ada minat Anime (tak kisahla animasi ke lukisan yang penting anime), tak kira juga minat orang yang pelik-pelik dan mengarut yang bleh ditemui di internet.

So, dipendekkan cerita, saya sangat minat dengan video dan audio production. Sanggup berjam-jam depan PC mengedit dan menghasilkan produk berasaskan video dan audio. Banyak dah saya tempelkan kat mana-mana. Kat blog g blom (hehe). Nak tempek la ne. Nanti jika ada masa dan keupayaan, saya akan buat satu g blog khas untuk video dan audio production ne. Biar spesifik sikit. Kot-kot ada member yang berminat sama-sama asah bakat biarpun hanya "AMATUR" hehe.





 Artis-artis klik and Go ini adalah member-member yang berdekatan dan menjadi artis-artis segera yang sangat best. Dengan kerjasama dan komitmenyang diberikan maka terhasilah video-video seperti diatas. Bagi yang obses dengan video dan audio efect macam saya, benda-benda seperti ini sangat mengujakan dan menyeronokkan. kat bawah ne saya embedkan lagu "homemade" plak

>>>>>>>>>>>>>>




Perkara yang saya kurang adalah Hardware. Skill memang boleh asah dari semasa ke semasa cuma bila sampai part hardware ne susah sikit sebab memakan kos. Dahla masih bergelar sebagai student. Maka saya guna sahaja apa yang ada untuk memenuhi minat saya.

Jadi, Anda bagaimana?..Sama minat or ada minat lain?
Mari kita teruskan mengasah apa juga minat yang kita ada. Kot-kot jadi benda besar dan bermanfaat dan menyumbang kepada kadar kemasukan "Al-fulus" satu hari nanti.

Sekian sahaja (200 patah perkataan hahahaha)
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...