Sudi Jadi Teman?

Saturday, November 20, 2010

Home » » Eh eh..Blogging Ada Award Ek?

Eh eh..Blogging Ada Award Ek?

Saya baru masuk 3 hari berbloging secara aktif. Baru sedar rupanya komuniti blog ini ada macam-macam. Ada yang buat contest, ada undian. Baru tadi dapat AWARD plak. Hoho..award yang pertama buat si Newbie dalam dunia blog. Semangat la juga meneruskan menulis dalam industri ber blogging. Saya pun tak tahu apakah kriterianya blog cikai ku ini mendapat Award tapi Tahniah dan Tengkiu buat>>>> Awangku Masazwan<<<<< terhadap award yang beliau berikan. Bawah ne Awardnyer..


Award ne pemberian dari orang lain kepada blog Awangku Masazwan. Jadi, beliau diminta untuk memilih 3 orang dan lebih untuk menerima award ini dan saya menjadi antara orang yang beliau awardkan hehe. Seperkara lagi yang award ne sertakan sekali ialah untuk menjawab soalan-soalan yang disediakan sebagai "Bonus Tambahan" yang berbunyi seperti berikut:

  1. Nama Timangan kamu dari Dulu sampai Sekarang
  2. Ucapan kepada pemberi Award dan Perasaan menerima Award ini
  3. Hobi dan Cita-cita kamu
  4. Akhir sekali, Tag 3 orang atau lebih untuk menerima Award ini
Ya Iyala saya jawab ea hehe
Jawapan Soalan 1:
Nama timangan? xd kot. Orang biasa panggil zul je pon. Sampai kat UPSI ada gak mulut gatal nak panggil "abdul"..Apakah?..btw, x kisah sangat fasal timangan. Saya toleh je kalau orang panggil dengan nama yang bersesuaian hehe.

Jawapan Soalan 2:
Ucapan: Terima Kasih sebab Tag saya dalam award ini. Support kalian merupakan modal untuk menambah lagi entri-entri yang bakal tak putus-putus di publish ngehehe..

Jawapan Soalan 3:
Hobi: Dating dengan Adinda Besi ku (Main Gym hehe), download game, movie..dan yang paling memakan masa bila tanya fasal hobi adalah...Membuat Filem dan Lagu Sendiri (nanti kita wat tutorial ya)
Cita-Cita: Bakal Menjadi Chekgu yang sempoi, mesra rakyat dan cemerlang (Amin hehe)

Jawapan Soalan 4:
Berikut Merupakan Orang Bertuah yang Mendapat Award Seterusnya:
Apapun, blog-blog diatas antara blog yang saya selalu merewang..Blog Chan dan Cassey saya awardkan sebab special kes hehe. Blog Kalamhati dan Pak Nil sebab content. Saya masih baru dan masih mencari identiti dan kenalan dalam Blog. Maka, mari kita saling berkenalan. Kut-kut saya buat event satu hari nanti tahu juga saya salurkan ke blog mana plak.
Comments
0 Comments

0 Sahabat Berkata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...